torsdag 2 maj 2013

2.5

Jahapp, då e jag hemma igen, det blev nästan en chock då jag insåg att jag måste vara hemma i 2 veckor före jag får sticka iväg till värmen igen.. Jag menar, de e ju as kallt här i Finland! Fuck asså! Men jag har ju ändå en hel del att göra hemma, träffa vännerna ännu några gånger, vissa hann jag inte träffa, så jag hoppas på att få en dejt med dem någon dag. Sen så hinner jag packa om väskan och tvätta alla kläder och umgås med min fina familj och mina sötisar Ludde och Lilla-Tiger. Plus att jag fick fira Vappen med mina kompisar, och det var något jag inte hade räknat med.

Lördagen den 11 maj drar jag iallafall iväg till Bulgarien, med mellanlandningar i H:fors och Oslo, en 18 timmars resetid ;) Härligt! Annars är det bra eftersom det bara tar 3 timmar med flyg från Helsingfors och det är relativt billigt att flyga dit och bo där, så alla kompisar får komma och hälsa på! ;) Där finns det underbara stränder och billig shopping, jag rekommenderar också att man far och åker till någon av vingårdarna för att pröva på bulgariskt vin, mums! Jag kommer att flyga till Burgas, och kontoret har vi på Sunny Beach. Själv har jag inte varit till Bulgarien, så det skall bli skoj att åka dit och lära sig en hel del nya saker, som bäst håller jag på och pluggar om landet, och de som har varit i Bulgarien så får ju gärna dela med sig av sina upplevelser och andra kommentarer och tips.
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar