måndag 17 december 2012

Julstämning

Igår var jag på de vackraste julsångerna i Korsholms kyrka med mamma, Ida och Mona. Och efter det blev det glögg och pepparkakor, så nu är julstämningen på topp!
Senare på kvällen/natten kollade jag på Marley and Me, den är så bra, men det värsta är att man gråter som en stucken gris den sista halvtimmen... 

Idag har jag inte gjort så mycket speciellt bara betalat räkningar och annat tråkigt... Nu skall jag börja laga mat, och idag blir det rökt forell, potatis i någon form och sallad såklart. Senare ikväll tar jag det troligen bara lugnt och mysa i min onepice, eftersom jag skall till jobbet imorgon. Vi får se om det är mera kunder än i Lördags, för då var det ganska dött mellan varven, men vi hade ju som vanligt ändå roligt... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar