onsdag 13 mars 2013

Blogaward

Jag fick en BlogAward av Iccca- så jag skall passa på och svara på den, fast själv läser jag inte mera en 3 bloggar, så jag skickar inte vidare något tänkte jag..

Vågar du berätta en pinsam historia?
-Jajja, jag är inte direkt rädd att göra bort mej, men det jag nu i första hand kommer på är då vi var påväg till   Mäcken, och jag frågade av Madde: "Vad kostar en 1 € osthamburgare?" Hahaha, ett av mina blondare moments i livet.. Detta är dock något som min kära vän gärna vill upprepa 100 gånger och berätta till alla som vet och inte vet, men vad gör nu det.. Det var flera år sedan ;)


Vad blir du glad av?
-Jag blir inte direkt glad av något, jag är alltid glad! Det finns så mycket runt om en som man kan glädjas åt, vänner, familj, jobbet, resor, dansa... Jaa.. Allt jag gör glädjas jag nog åt. Däremot finns det tillfällen då man är mindre glad, men det är tråkiga saker som inte behöver pratas om just nu. 


Berätta lite om den roligaste/bästa resan du har varit på?
-Alla resor jag har varit på har varit otroliga. Men om jag nu måste välja en så blir det första gången i Egypten, 2008, då vi så en hel del av Egypten med pyramider och sådant, sköna värmen, Sahara öknen, fina båtfärder och söta fiskar.  Kan inte bli bättre!


Om du skulle få välja att få åka vart som helst i världen, vart skulle det bli?
- Bra fråga! Jag vill ju se allt! Men Australien eller USA, är väl nog ändå i topp!


Chips eller Godis?
- Det beror på, oftast godis, men ibland är jag mera snål på chips..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar