tisdag 5 mars 2013

1 månads bloggtorka?!? :O

Japp, en månad sedan jag sist har skrivit här.. Och vilken månad det har varit... Sist jag skrev så hade jag varit på rekryteringsdag för Finnmatkat och ungefär en vecka senare fick jag meddelandet om att jag blev antagen! Oujeess!! Den 15 April bär det av till Cypern för en 10 dagars skolning. Och sista dagen får jag veta vart jag slipper. Detta betyder att jag flyttar bort från Finland! Härligt.

Nu är det otroligt mycket att göra före jag slipper iväg. Men jag har redan hunnit med en hel del som att säga upp lägenheten och annat skoj. Jag har ansökt om kreditkort och har nu också fått hem det.. Vuxen poäng till mej! Nu blir det att börja resa i föräldrarnas bastustuga så vi får rum med alla mina saker som måste flyttas denna månad. Så om någon känner på sig att de har extra tid och vill komma och hjälpa mig med flyttningen så får ni gärna komma! Också så har jag några möbler jag vill bli av med.. Det jag ger bort gratis är min 120cm säng och min tjocka TV.. Kom och för bort! Annars far de till Röda Korset eller liknande..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar