fredag 30 november 2012

TGIF

Äntligen fredag! Jag hade riktigt hoppas på att det skulle finnas snö på marken då jag vaknade idag.. Men nää! I Helsingfors har de fått ordentligt med snö, så det tycker jag är orättvist! 

Igår kväll kollade jag filmen Ted, och den var nog bra, om man har liknande humor som jag.. Jag fick nog skratta ordentligt flera gånger! Jag och mudsin testade också på att göra ett grupparbete via facebook, och det gick faktiskt förvånansvärt bra! Vi gjorde på detta viset för att hon for hem till Kristinestad eftersom hon skulle och jobba till helgen.

Idag skall jag julpynta min lägenhet för första gången! Jag har som tur mycket julpynt från förr, så det ända jag skulle behöva är att skaffa är en julgran. Jag var och kollade på dem igår, och hittade några som var fina, men då kom ju beslutsångesten fram. Så frågan är: Skall jag ha en grön eller vit gran? En 80 cm, 120 cm eller en 150 cm stor gran? Skall den vara med belysningen färdigt "inbyggd" i granen eller ej? Ja, stora problem har jag nog nu! Om det är någon som har bra tips och idéer, så får ni gärna dela med er...

Och imorgon så är det lillajul! Härligt! Dagen kommer då att börjas med jobb, men efter det skall jag till madde och hennes kille på lillajulsfest/inflyttningsfest, det kommer att bli awsome!



Det här är en bild på Martina och jag, från lillajul för 2 år sedan. Jag hittade inga från förra året. På tal om förra året.. Va gjorde vi på lillajul då?!? Hmm...

2 kommentarer: