torsdag 22 november 2012

Söndags feelis

Ja igår va de ju då business sitz, å det var super kul! Madde o Kevin (Anna) va riktigt bra å toasta. Jag vann en tävling som gick ut på att skicka en gurka till varandra mellan benen utan händer, och jag vann en veckas gymkort ti sportsclub! Icke dåligt! Jag träffade också Martina, som kom till ollis efter halarinvigningen. Då jag och några vänner dansade på bordet fick jag en badminton maila i ansiktet så idag har jag fläskläpp! haha, jag förstår inte riktigt hur det gick till, men hur som helst... Då jag och Madde skulle gå hem for vi via Anna efter Maddes saker, och då jag öppnade hissdörren var tydligen Maddes ansikte lite för nära, för då smällde hissdörren upp i hennes panna, så hon fick en härlig stor bula i pannan direkt! Ojoj.. Som tur var så hade hon bedövning i kroppen, annars skulle det ha tagit extremt sjukt. 

Idag for vi på krabbispizza till La Strada och satt och talade om gårdagens händelser. Sedan kollade jag på några avsnitt Friends och somnade i misstag, så det blev en dags sömn på 2 timmar. Nu har jag gjort tyska läxan och har inget speciellt på gång. Kanske det blir mera Friends eller någon film.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar