torsdag 15 november 2012

Ledig torsdag :)

Idag har jag varit ledig igen men har ändå haft fullt upp. Jag fixade en del saker hos mamma och pappa och sedan stack jag iväg till madde. Vi skulle nämligen göra ett grupparbete som vi skall ha presentation om imorgon... Det handlar om unga i arbetslivet. Det är egentligen ett bra ämne eftersom vi är unga själv ;) men det var inte så lätt som det låter och det tog nästan 7 timmar och vi har ännu en del som inte är färdigt... Det får vi fixa imorgon före presentationen.
Nu skall jag läsa "den du inte ser" av Mari Jungstedt, det är en riktigt bra kriminalroman för sådana som gillar det :) sedan blir det natten så jag orkar med tyska föhör imorgon bitti!

3 kommentarer:

  1. Mohahahah, min bok. ;D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jajja, den e faktiskt skit bra ;) super spännande :D

      Radera
    2. i know, di e super dide hennes böcker. :)

      Radera