onsdag 28 november 2012

Japp, idag var det sista dagen i skolan för denna vecka! Me like! Men det var en tung dag i skolan, först hade vi en totalt onödig modersmålslektion, och en från klassen fyllde år idag så vi sjöng för honom! Efter det hade vi en grupptent i Henkilöstöresurssienohjaus (ja vet super krångligt ord!) som var på finska och vi hade 2 timmar på oss... Det värsta var att det tog länge före vi hittade någon plats att vara på, allting var upptaget. Men jag tror det gick riktigt bra sedan då vi kom igång. Då vi kom hem gjorde jag mat och sedan började jag och Mudsin med våran affärsidé som tar ungefär 100 år... Nå vi får laga den färdig imorgon. Nu skall jag fara ut med Madde på fuffens!

Som ni kanske har märkt så har jag två kompisar som heter madde.. Så nu har jag bestämt mig för att kalla min klasskompis, granne o partykompis till "Mudsin", så om jag talar om Mudsin vet ni att det är hon. Jag kallar min "gamla" kompis och "tvillingsyrra" för Madde. Så nu är detta problemet löst!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar