tisdag 20 november 2012

Tisdag

Idag är jag också ledig! Härligt alltså! Såhär skulle skolan kunna vara varje dag..
Idag började jag dagen med att fara ut och gå med min hund.
Egentligen var det meningen att vi skulle fara på bio idag, på den nyaste och sista Twilight filmen, men vi kom fram till att ingen av oss hade passligt idag, så det blir på torsdag istället.
Igår fick jag för mig att jag nog ändå skall fara på Business sitzen som ordnas imorgon, så som tur var va det en av mina tutorbarn som sålde några biljetter, så jag slipper dit imorgon! Det blir spännande eftersom madde skall vara toastis nu för första gången. Ända jag är lite rädd för är att få straff bara för att det är hon som är där, men jag måst försöka vara extra duktig! Good luck with that!
Jag tror förresten att jag skulle behöva fara och kolla synen, har nu haft huvudvärk /början till migrän och migrän i tre veckor i sträck, och det har inte blivit bättre, så jag gissar att min syn kanske har försämrats eller sedan har det med min spända nacke och axlar att göra eller lite av båda. Hoppas jag inte behöver börja använda glasögon igen, då blir det nog att skaffa linser...

Dagens feelis låt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar