torsdag 1 november 2012

ah, typiskt!

Håller nu som bäst på att packa ihop mina saker och flyttar sedan från min lägenhet i 10 dagar.. Jag kommer att bo hos madde en natt och sedan hos mina päron. Nu kanske ni undrar varför i all friden? Och speciellt då de är 100 fester på gång just nu?!? 
De är nämligen på de viset att jag har lovat bort min lägenhet till min utbytes studerande och hennes mamma då hennes mamma kommer på besök från Tyskland. Jag tyckte jag skulle vara snäll och låta dem bo här så hennes mamma har lite enklare att bara gå runt i stan, min utbytes studerande bor nämligen 5 km utanför Vasa...
Nå, lovat är lovat, men jag kommer ändå sakna min lilla lya :( "Tådde tå!"
Nu ska jag fortsätta packa och drar sedan iväg till madde och senare blir de Brobyggarnas "Andra första sitzen" sitz! :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar